اقدام عجیب تراکتور در بلیت‌فروشی دیدار با استقلال/عکس-راهبرد معاصر

اقدام عجیب تراکتور در بلیت‌فروشی دیدار با استقلال/عکس

باشگاه تراکتور بر خلاف اعلام سازمان لیگ، قرار است تعدادی بلیت را به صورت حضوری در دیدار این تیم برابر استقلال به فروش برساند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 27
کد خبر: ۲۶۱۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ با اعلام سایت باشگاه تراکتور ضمن اعلام قیمت بلیت دیدار این تیم برابر استقلال، این باشگاه دست به اقدامی خلاف گفته‌های مسوولان سازمان لیگ زده و قرار است علاوه بر بلیت اینترنتی، تعدادی بلیت غیرالکترونیکی و به صورت حضوری به فروش برساند. هم‌چنین اقدام عجیب‌تر این باشگاه گران‌تر اعلام کردن این بلیت‌ها نسبت به بلیت الکترونیکی است به طوری که قیمت بلیت‌های الکترونیکی ۱۰ و قیمت بلیت‌های حضوری ۱۵ هزار تومان اعلام شده است.

 

اقدام عجیب تراکتور در بلیت‌فروشی دیدار با استقلال/عکس

 

این اقدام باشگاه تراکتور که در سایت رسمی این باشگاه اعلام شده در حالی است که در ابتدای فصل سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر و سازمان لیگ اعلام کرده بودند دوران بلیت‌فروشی در محل استادیوم تمام شده و در تمامی بازی‌های لیگ نوزدهم، بلیت‌ها به صورت الکترونیکی فروخته خواهد شد. سازمان لیگ تا هفته هشتم اجازه این کار را به هیچ‌کدام یک از تیم‌ها نداده بود و حتی در داربی پایتخت هم به هوادارانی که برای تهیه بلیت به استادیوم آزادی آمده بودند، بلیت تعلق نگرفت.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده